avagy panelfílinges született feleségek

Mindennapi DAKKalandok

06:18 perc kiérek a Mars térre, csak 3 perce ment el buszom. No sebaj, az én hibám, mé' nem kapkodtam gyorsabban a kis tappancsaimat. Már csak fél órát kell várnom a következő buszra. Nem gond, beülök a váróba, mert -15 fokba várjon kinn az, akinek hat édesanyja van.

06:41, gondoltam szép lassan elindulok a 13-as kocsiállás felé, ahonnan indul a 06:45 -ös buszom. Várok/ várunk türelmesen...

06:50, fogy a türelmem -15ben...

06:55, szépen odaslattyogok az információhoz. Hozzám, és az aktuális idegállapotomhoz méltó udvariassággal kérdezem az információs pult túloldalán ülő férfit, hogy tudna-e esetleg információval szolgálni, a 06:45-ös busz indulásával kapcsolatban, így lassan 7 óra tájt... Válasz: mindjárt beáll, csak akadt egy kis műszaki problémája... (már a busznak). Visszaslattyogok a 13-as kocsiálláshoz, és tájékoztatom az utastársaimat, hogy pár perc és leolvad a jégcsap ami az orrunkon lóg :D
És lám, ahogy ezt kimondtam be is állt a 13-as kocsiállásra a mi várva várt buszunk.

7 óra... csak egy negyed óra csúszásban vagyunk... semmi baj, mé' nem siettem jobban, hogy elérjem a 06:15-öst? Felszállunk a buszra, ami sikeresen el is indul. Az első lámpáig... ott állunk pár percet, majd a buszsofőr szépen hátraballag a hátsó ajtóhoz, ami nem záródik rendesen... próbálja szerencsétlen helyrehozni a hibát... nem megy... mondom sztem hagyjuk, mert indul a következő busz átszállunk arra. Azt mondja jó, akkor visszatolat. Remek. Visszaállunk a 13-as kocsiállásra, de mivel a mi sofőrünk hajthatatlan, kis türelmet, és nyugalmat kér... Mondom, én olyan nyugodt vagyok, hogy csak na, minden nap úgy indulok a Mars térre, hogy egy xanaxot bekapok gyorsan, a biztonság kedvéért. Buszsofőrünk kitartó küzdelmének köszönhetően, a műszaki hibás autóbusz helyett küldött mentesítő járat, ami szintén műszaki hibás, kis késéssel ugyan, de 07:15- kor útnak indul. Akkor, amikor a menetrend szerinti következő járat is (remélhetőleg műszaki hiba nélkül) útjára indul szeretett városom, Hódmezővásárhely felé... Remélem ők is szerencsésen földet értek itthon. ;) Szép jó reggelt mindenkinek! 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://csajokhabeszelgetnek.blog.hu/api/trackback/id/tr3415430032

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása