avagy panelfílinges született feleségek

Nyugtával a napot!

Hahh, le vagyok nyugodva. Békesség.

Pár órával ezelőtt olyan rohadt ideges voltam, hogy már kerestem a gilette pengét egy kis esti szórakozásra. Hogy az ég szakadna rá bármire, de konkrétan! Persze ezzel is csak az a bajom, hogy nem értem értettem, hogy ez miért velem történik már megint? Ami meg nyilván annak köszönhető, hogy egy ilyen életképtelen, szerencsétlen vagyok, aki még ahhoz is tápos, hogy egyáltalán felfogja, amit elé raknak, nemhogy még áverzió  a saját szájíze és saját óhaj-sóhajai szerint. De most, hogy már valamennyire megvilágosodtam (hála B-nek), addig nem fekszem le aludni, amíg nem lesz nemhogy B meg C, de X meg Y verzióm is. Meg aztán azon is gondolkodtam, hogy vajon mikor fogok önkívületi állapotban valamelyik villamosmegállóban fetrengeni, vagy épp valamelyik szép magas híd tetején balettozni. Lehet licitálni is.

Most így este lévén igen erős és határozott késztetést éreztem arra, hogy egyek valamiből jó sokat, jó gyorsan, úgyhogy elsőként lehet üdvözölni az éjjeli gyomorrontásosok (vélhetőleg) igencsak szűk táborában. Majd eztán jön a parasztmozi, o jeah!  És most nézném a 21 grammot, de nem fogom, azért se! (igen, te is bekaphatod, Jézusom, méghülyébb lettem), ráadásul hatkor kell kelnem, mert egyéb dolgaim vannak reggel. Aztán szépen felpakolom a kisseggem a kerékpáromra hahh, mert én ilyen menőkislány vagyok, na meg azért, mert ebben az állapotomban igencsak igénylem a luxust.

Luxus, haha, nagyon vicces vagyok, tudom, ezért le is lövöm magam, csak nehogy véletlenül szó szerint lőjek. Mi az a szó szerint?

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://csajokhabeszelgetnek.blog.hu/api/trackback/id/tr7512007412

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása