avagy panelfílinges született feleségek

Csepereg az eső...

Neeeem, nem az eső esik wazze... az ég. Mindmöghalunk! ⛈️�️�️ De csak, hogy a mai nap se teljön eseménytelenül, a változatosság kedvié eltévedtünk. Hajnalka Drágám, kűdtek ( B+) egy miskolci buszsofőrt, (eszömbe is ugrottá egybül  ) aki csórikám életibe nem járt még a környéken se. Eccöcsak azt vöszöm észrefele, hogy Békéscsaba irányába robogunk...Na mondom ennek fele se tréfadolog apafej, mer mink itten nem épp egy világkörüli utazást terveztünk, mög aztán az arcképesünk se Honoluluig érvényös, mossább csak odacsámpázok, oszt möginterjúvolom ezt a drága embört, úgy szép kedvesen, hogy mégis hova mögyünk ippeg? Megjegyzem 4-en utaztunk a buszon, ami akkora vót, hogy ha lött vóna szárnya, löhetött vóna egy önbizalom túltengéses repülőgép is nyugodt lelkiismerettel. ✈️De nem vót neki. Szóval szerencsétlen sofőrünk olyan zavarba gyütt a kérdésemtül, hogy szömröbbenés nékül azonnal bevallotta, hogy fogalma sincs merre vagyunk arccal. Na mondom jóvanakkor, no para, itt van Timike, aki amúgy egy született mitfahrer, meg egy GPS navigátor egybe, szóval egy percig se aggódjá, möglöszünk mingyá (mondogattam magamnak... f.szt, én se tudtam épp merre járunk). No de addig-addig kóvályogtunk, míg végre betanátunk jutni a városomba, ahol is én és másik 2 utastársam a népkerti állomáson leszállni szándékoztunk. De mivel én olyan kiba.... röndös vagyok, kérdezem ezt a drágát, hogy betanál-e a nagyállomásra, he? Aszongya szerényen:- Hááát, nem vönne rá mérget. Jóvanmondom, ne idegögösködjé egy percöt se, erre is van mögoldás. Az egy szöm utasunk, aki a nagyállomásra tartott, éppen személy szerint jó ismerősöm. Szép halkan hátraordítok: -JANI BÁCSI!! Gyere má' ide lécci segíteni ennek a jóembörnek! Mán, ha szeretné te is hazaérni szöröncsésen... Azt így esött, hogy én ugyan leszálltam, ahun akartam, de intéztem helyöttest magam helyött, oszt szerintem űk is mögérköztek ahova akartak, de errül perpillanat nem tudok nyilatkozni, mer a folytatást csak ketten ösmerik, Jani bácsi, mög a miskolci sofőr. Ugyé Jani bácsi?  Viszont igaznak tanáltatik az a mondás, hogy mindön rosszba van valami jó, és én a mai napba is mögtanátam a kincsöt... mire hazaértem befejeződött az égszakadás, így legalább nem áztam szarrá! Szóval mára egyelőre ennyi, de a fene sé tudja mi löhet még. Ezt nem én tanátam ki, télleg így vót. Aki nem hiszi, járjon utána! Na hellóztok! Puszi! 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://csajokhabeszelgetnek.blog.hu/api/trackback/id/tr9716105760

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása