avagy panelfílinges született feleségek

Titta őrület!

tumblr_m32ifuy2ej1qclf26o1_500.jpgMindig irigyeltem (na jó, azé' annyira nem...) azokat az embereket, akik olyan hihetetlen önbizalommal, önképpel rendelkeznek, hogy olyan képességeket (pl. a gondolkodás képessége) is vélnek felfedezni magukban, melynek egyébként a szikrája sincs meg bennük...

Hogy ezt fokozza, még ő próbálja megmagyarázni, hogy csak te lehetsz a hülye! A célját pedig el is éri, mert a sokadik ilyen után felteszem magamnak a kérdést, hogy "Basszus!! Tényleg én vagyok a hülye?!"

"Őrültek házában fekszem az ágyon, körülöttem nagy, aggódó sereg. De kérdem, szétnézve e világon : Biztos, hogy én vagyok beteg ?! "

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://csajokhabeszelgetnek.blog.hu/api/trackback/id/tr3412001742

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása