avagy panelfílinges született feleségek

Az ónos esőben való bicajozás az vajon extrém sportnak számít?

1: -Persze, egyértelmű.

T:-egy pillanat műve volt az egész, de lepergett előttem az egész életem

2:-mi másnak? pacsit

T:-Ja és járt mellé egy irtózatos nagy "taknyolás".... életemben nem estem ekkorát! bal térd bedagadva, és gyakorlatilag nem tudok ráállni, bicikli kb öt méterre csúszott tőlem, a táskám a kosaramból a másik irányban kb két méterre... az összes végtagom 4felé csúszott miután próbáltam úgy 5 perc után feltápászkodni, és azon elmélkedtem, hajnali 4kor hogy mi lenne a jobb? Ha valaki erre jár és megpróbál segíteni feltápászkodni, vagy ha senki nem jön erre és nem látja, hogy mit szerencsétlenkedek...? nem jött senki hajnali 4kor... nem is értem, hogy miért, de megoldottam... csak most nem tudok menni. De nem gond. legalább most kötelező pihenés van...

2:-én az előző ónos eső alkalmával (péntek 13.) adtam ezt elő, alólam is elszállt a bringa, és egy az egyben medencére estem, majd kellemesen bevágtam a bal könyököm, és ezután még hátrafele lebólintottam a jeges bejárómat... egy hétig nem bírtam háton aludni, se menni, húztam a lábam mint valami nyomorék... én is elgondolkodtam ott háton, mint a döglött krumplibogár, hogy hogy a picsbe fogok onnan felállni, de mivel 1 perc néma csend után megmozdult a lábam és a kezem, nagyjából 5 perc alatt összekapartam magam, meg a biciklit, és bebotorkáltam a kapumon a könyököm még mindig fáj, de a derekam is.

3:-Mindenképp!

4:-Hajnali 4-kor ? Ilyenkor telóval nem is jók a képek. Én se mentem volna ki.....

T:-ja,munkába indultam.... egyébként ki se dugtam volna semmimet a lakásból... de néhol ónos volt néhol nem, én meg aszittem vagány vagyok... aztán kiderült, hogy nem annyira

4:-A vagány is néha leesik, de mindig feláll s nyafog !

/Face- bölcsesség/

5:-Tuti extrém!! Ha fagy reggel nyomom!!

6:-Nemhogy örülnél h van bicajod és volt mivel esni

T:-Igazad van!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://csajokhabeszelgetnek.blog.hu/api/trackback/id/tr4013618084

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása