avagy panelfílinges született feleségek

Valamikor i.sz. 2010 körül...

011247.jpg

 

Nah, szóval!

Az úgy volt, hogy bementem a tüdőgondozóba, gondoltam megejtem a tüdőszűrést, ami kell az eü. bakaságomhoz. Rutinosan előkészítettem a tb kártyámat, és miközben sorban álltam olvasgattam a falon a kiírásokat ...kár volt!

Mire az ablakhoz értem, kellően felturbóztam az agyamat az 1-iken, ami aszongya, hogy .......számú tv.rendelet alapján a 40 éven aluliaknak térítésköteles a szűrés!!! Mondom miiiiivaaa? akármerről néztem csak 840 ft!

Mondom a csajnak az ablaknál:Te figyu! Hogy van ez? Van tb kártyám, mi kerül 840 kiba... ft-ba??? aszongya rendelet. Ok, de mondom elméletileg ingyenes az orvosi ellátás heeee? -akkor is!

Ok,gondoltam akk közelíccsük meg másfelől a problémát! Mondom neki, hogy nekem katonai alkalmasságihoz kell a szűrés. Erre ő: Ok, de akkor háziorvosi beutaló kell. Én: -mert akkor ingyenes? Csaj:-Nem, de az kell! Mondom minek? Aszongya, azért, mert anélkül nem kapom meg az eredményt a kezembe! Miiit beszéééész ??? Fizessem ki a 840 qrva ft-ot, és még a K eredményt sem kapom meg, csak, ha előtte eltrappolok 1 rohadt beutalóért a házidokihoz??? hát ez kész!

Nesze neked egészségügy! fizess paraszt! És itt akkor még a prevencióról nem is beszéltem, ami ugye manapság már a csapból is folyik!!

Most nem az 840 ft, mert rohadjon meg nem az fog a sírba rakni, hanem az egész rohadt hülyítés!

Nos, így kaptam eme csodás napsütéses délelőtt folyamán 625 db agyvérzést+idegösszeomlást a tüdőgondozóban, és ezzel a lendülettel át is irányítottam magam az ideggondozóba!!!:D:D:D Ott legalább ingyenes az ellátás!!! Kapják beeee! :P

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://csajokhabeszelgetnek.blog.hu/api/trackback/id/tr1612001642

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása