avagy panelfílinges született feleségek

A cipővásár

13177220_1116674051708154_8901750864212696405_n.jpgA mai napom is jól kezdődött. Kimentem a piacra az 1500,-ftos cipőket megnézni, vettem is rögtön két bal lábast. Folyton jeleket küldenek nekem odaföntről, de én nem értem!!! Most mé kell ezt csinálni velem? Igaz Bogikaa? Még meg is kérdezte a csaj akitől vettem, h egyforma? és bele is nézett... hát mondom itthon ez tényleg egyforma...tök egyforma :D 

És a hozzászólások: 

- áhhh végeeeem volt, mikor felvetted otthon kinyírtál, így szeretlek <3

-akár magamat látnám..múltkor én meg egy 38-ast és egy 39-est vettem :D

-Holnap mit fogsz venni? :D Kész vagyok tőled!

-Holnap mély levegőt veszek, abból tán nem lesz baj. :D

-Dehogynem! :D (tesóm) 

-A legjobb hogy hívlak, beszélni nem tudtunk, mert csak röhögtünk :D (itt barátnőm felhívott, hogy épp gumicukrot evett, és kiköpte)

- Az még a jobbik eset! Mi felhívjuk egymást és nem beszélünk csak írunk messengeren :D De nem egymásnak :D

-Én kétballábas vagyok...37-es nem volt?

-2 hét múlva megyek megint, nézzek neked? :D

 

Cipővásár 2, ma reggel: nagy reményekkel indulva kivittem a két hete nagy nehézségek árán megszerzett két bal lábas cipőimet, hogy na majd ma!!! hogy, hogy nem az eladó csaj emlékezett rám.. :) Mutatom neki, h bocsi, de a múltkor sikerült két bal lábast vinnem, esetleg kicserélhetném? Mondja a csaj, h óóó hát persze! A mellettem álló vásárló pedig felcsillanó szemmel, hogy óóó ő látta a másik párját és mutat arrafelé ahol felfedezni vélte... sétálgatok keresem, nem találom...kérem az iménti csajt, hogy segítsen már, mert nem találom. Ő jön velem, h nézd csak itt volt valahol.... áááá nézd itt van! Hurrrá! nagy az öröm... belenézek 38 as... :( kicsit jobban megnéztem, az is két bal lábas!!! :D Gondolkodtam, hogy elhozzam-e Neked Barátnőm, mert nekem a 38as lábamra a 39es volt jó... szerintem a 38as pont jó lett volna rád! :D

-Szerintem ezeket direkt így gyártják! :D 

-Csak neked csak most es ajandek hozza egy harmadik bal labas 48-as is. :D

-Mit kezdjek egy 48assal? Jó lesz virágtartónak. :D

-Ugyanazt, amit a két bal lábassal. :D

-Rájöttünk a megoldásra! Előbb a ballábas szériát nyomták ki, majd eztán jön a jobb lábas... csupán marketing fogás :D

-Kivel jöttél rá? 

-Hát én, meg én! :D 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://csajokhabeszelgetnek.blog.hu/api/trackback/id/tr5411990612

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása