avagy panelfílinges született feleségek

A semmiről

T: O! Ha véletlen látsz ilyet lécci vegyél má' nekem is, ok? :D

OJooo de 2500-ért ?

T: Ja, hát annyiér a bolondnak is megéri, nemhogy nekünk. Jah roze-t is vehetsz az ócsóbb.

É: Nádudvari joghurtra gondoltál? 

T:  Nem É! A kutya húsra 769,- ért

ÉBocsi, látom már mit kellene venni.

T:Mondjuk azt nemtom mennyi a garancia rá...? 

É: Mennyivel egyszerűbb, ha teljes egészében látom a képet. Bocs má 

T:  azért ez több sebből vérzik 

ÉA semmire? Szerintem valameddig valamennyi.

T:Jó, de ha visszaviszem, visszaadják vajon az árát? Mert mondjuk nem vagyok vele megelégedve, vagy nem működik?

É:Látod minél többet tanul az ember,annál hülyébb lesz.

T: azt tudom, hogy a hülyeség határtalan... családilag

É:Semmi garancia nincs rá.

T:akkor elkérem a panaszkönyvet! 

É:Ja, mintha rokonok lennénk vagy mi.

T: vagymi, ja

É:Mit írsz bele?

TSemmit! :DDDDDDDDDDDDD

É: Hiánytalanul vidd vissza! Blokk meglegyen.

O: Nem.lesz nehéz? Segitsek?

É: Okos vagy! Rajtunk nem fog ki senki 

O:Azé` mire egy nagy semmit betuszkolsz a kocsiba ..... 

T: azt képzeld, ahogy biciklivel tolom haza... majd meggebedek 

É: Segíthetek visszavinni?

T:hát persze, karácsonyra úgyis mindenki azt kap... jó nagyot! 

É: Addig is vissza a tanuláshoz részemről. Keddtől csütörtökig gyakszin vagyok de a kedvedért megszakítom, csak lássam amint sértetten visszaadod a nem működik megfelelően semmit.

T:Te képes vagy tanulni wazze??? 

É:De az én semmimet szépen csomagold be. Ígérem nagyon fogok vigyázni rá. 

T: mindenkié be lesz!!!! hova gondolsz?

É: Muszáj. 

É: Te már tudod én meg majd fogom.

T: csaxólok, h nem az iskolában fogsz tanulni 

É:Jókó mán ez az utolsó évem.

T:nekem is lenne még 1 évem, de nincs az az Isten, h én nekifogjak...

É: Én is rühellem már néha. De olyankor szemétkedek a gyerekekkel, hogy tanuljanak, nem igaz hogy ennyire lusták. 

T:néha????  én ha csak rá gondolok sírni tudnék....

É: Tanulásra vagy a gyerekeimre? 

T:Tanulásra.... de ha jobban belegondolok, mindig is rettegtem attól, h ikreim legyenek 

É: Csak vicc volt de nem hagyhattam ki.

T:Hát azért a gyerekeidnek se lehet könnyű... 

É:Velem semmi baj nincs magamnak 

T: Semmi? 2500-as? 

I:Én már vettem, nekem nem tetszik, egy ezresért a tied mikor vihetem?? 

T: nekem a 2500ös kell, biztos a kínaiba vetted?

I:2500 volt de ugye már csak nem új nem adhatom el ugyannyiért pedig komolyan nem használtam vadi új!!! 

T:na jó, hozd le! 

I:fizetéskor???

T:most is hozhatod, majd nem eszek inkább.

I:Ok csak nemtom hova tettem, keresem ha meglesz viszem.

T:de nekem sürgős, halaggyá!!!

O:Sztem átvitte már I csak nem látod ... mer' nem olyan feltűnő ..

I:az ajtó előtt hagytam!!!! Megtaláltam puszi majd hozod a pénzt.

Ol:Na T ? Megtaláltad?

T:Baszki nem! Észre se vettem! 

I:Akkor is tartozol!

T:Kurva jo.. megszívattam magam 

T.:De tudod mit? Visszaviszem.

E:De ott fentebb van kutyahús is 769-ert! Csak nem tudom, h darabja volt annyi,vagy kg-ja? 

T:Jah.. de azt nem kérünk, jó lesz ott alatta a rose...

E:Leöblíted vele legfeljebb.

T:A semmit le, persze.

I:Figyelem újra eladó 2500 helyett 1000 ft ki ne hagyja!!!!!!!! 

E:Vagy azzal együtt volt akciós.Ezt mar nem tudjuk meg sose tán.

T:Jó! Most épp megint hangosan röhögök a buszon... egyszer tuti elvisznek hátulgombolósba 

E:De aktivak vagyunk igy kora reggel! En zötykölődöm a buszon a melóhely felé, és sem egy büdös bácsi, se egy büdös néni.....Büdösek ma nem keltek korán.

T:Én meg melóbol hazafelé, de tényleg sehol egy büdös.

T: Ja! Mer ők nem dolgoznak.

O:Na visszavitted I-nek?

E:Csak egész nap a büdösségre gyúrnak, és sunyi módon melléd ülnek a buszon. 

T:Vissza! Már máshol árulja? :D 

O:Sztem van neki több .....

T: tuti I ugye?

I:Annyira megtetszett, hogy tényleg egy kicsit sokat vettem belőle! De amúgy nem zavar azt tanultam a vantól nem kell félni!!!� nem is árulom tovább már úgyis hiánycikk lesz ez még 5000 is akkor meg majd rìttok! 

O:I sztem számold meg,mert T lehet vissza se vitte, csak sumákol ..hátha nem veszed észre.

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://csajokhabeszelgetnek.blog.hu/api/trackback/id/tr6212050767

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása